Sfoglia per Autore
Letteratura e coscienza nera. Gli scrittori afroamericani del Novecento
1973-01-01 G. CORTESE
Readings in English as a Second Language for Political Science Students(Società Editrice Internazionale, Torino, pp. 294)
1976-01-01 G. CORTESE
Readings in English as a Second Language for Medical Students(Libreria Scientifica Cortina, Torino, pp. 300)volume con 2 cassette audio
1977-01-01 G. CORTESE
Le città e la politica economica nel Medioevo(Vol. III, Storia Economica Cambridge - The Cambridge Economic History of Europe)
1977-01-01 G. CORTESE
English for Academic Purposes: A Blueprint for A Modular Anthology
1979-01-01 G. CORTESE
English for Academic Purposes: A Reading Course for Students of Political Science
1979-01-01 G. CORTESE
Reading in a Foreign Language. Theoretical and Practical Issues.Università di Torino, ottobre 1979. Simposio internazionale.
1979-01-01 G. CORTESE
"Defending the Groves": Gary Snyder's Poetry of the Earth
1980-01-01 G. CORTESE
Introduzione
1980-01-01 G. CORTESE
La lettura nelle lingue straniere: aspetti teorici e pratici/ La lecture dans les langues étrangères: Problèmes théoriques et pratiques / Reading in a Foreign Language: Theoretical and Practical Aspects
1980-01-01 G. CORTESE
Il posto della lettura nell'insegnamento "per scopi specifici". Scelta e preparazione dei materiali.
1980-01-01 G. CORTESE
Orientamenti nella produzione di materiali per scopi speciali in Italia
1981-01-01 G. CORTESE
English for Academic Purposes
1981-01-01 G. CORTESE
Languages in Joint Study Programmes
1983-01-01 G. CORTESE
Lingue per scopi accademici: Italiano e Inglese nel contesto sociopolitico / Languages for Academic Purposes: Italian and English in the Socio-political Context. A Joint Study Programme
1983-01-01 G. CORTESE; POTESTA' S.
review of:C. NUTTALL, Teaching Reading Skills in a Foreign Language
1984-01-01 G. CORTESE
Focus on the Teacher: Questioning our State in the Art
1984-01-01 G. CORTESE
An Experiment in Minimal Teacher-Training for ESP
1985-01-01 G. CORTESE
Lead paper:Language/Literature/Linguistics
1985-01-01 G. CORTESE
From Receptive to Productive in Post-Intermediate EFL Classes: A Pedagogical Experiment
1985-01-01 G. CORTESE
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile