Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 38 di 38
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Managing technological innovation in the sports industry: a challenge for retail management 2020 Demetris Vrontis, Milena Viassone, Francesca Serravalle, Michael Christofi
“Make-up” emotions during the COVID-19 emergency: a qualitative analysis on consumers make-up purchase on digital channels 2020 Serravalle Francesca, Del Chiappa Giacomo, Viassone Milena
Augment your vision! Come rimodellare i confini della vendita al dettaglio attraverso l'introduzione della realtà aumentata. 2020 Serravalle Francesca
The dark side of retailers regarding digital growth strategies: an exploratory study on augmented reality perception 2020 FRANCESCA SERRAVALLE; MILENA VIASSONE; REGINE VANHEEMS
Augmented reality in retail: an analysis of this immersive technology through consumers’ and retailer’s perception 2020 Serravalle Francesca
Valutare il potenziale internazionale dell'impresa 2020 Serravalle Francesca; Valdemarin Stefano
L'analisi dei paesi esteri nel processo di internazionalizzazione. 2020 SERRAVALLE FRANCESCA; VALDEMARIN STEFANO
Luci ed ombre dello smart working: una visione olistica di un’impresa italiana 2019 Tardivo Giuseppe; Serravalle Francesca; Santoro Gabriele
Perceiving a haptic experience: how augmented reality could increase willingness to buy without physically touching products 2019 Giacomo Del Chiappa, Francesca Serravalle, Milena Viassone
The Shift Towards a Digital Business Model: A Strategic Decision for the Female Entrepreneur. 2019 Scuotto V.; Serravalle F. ; Murray A.; Viassone M.
Consumers’ perception of Augmented Reality: An application to the “Made in Italy” brand 2019 Francesca Serravalle, Régine Vanheems, Milena Viassone
Augmented reality in the tourism industry: A multi-stakeholder analysis of museums 2019 Francesca Serravalle, Alberto Ferraris, Demetris Vrontis, Alkis Thrassou, Michael Christofi
A new game for retail: a conceptual analysis 2019 SERRAVALLE FRANCESCA, VIASSONE MILENA, VANHEEMS REGINE
THE BUSINESS ARMONICO™: A NEW MODEL TO GO OVER THE BALANCED SCORECARD 2018 Benedetto, C; Serravalle, F; Viassone, M; Antonella Moira Zabarino
Towards the digital business model: A holistic overview from an SME 2018 Scuotto V., Serravalle F., Murray A.,Viassone M.,
Neuromarketing in Customer Behaviour—Customers' Diencephalic and Mid-Brain Implications in Purchase Dynamics 2018 Lino Barbasso, Giuseppe Tardivo, Milena Viassone, Francesca Serravalle
THE SMART CITY BRAND INDEX 2018 Viassone, M; Serravalle, F
Value co-creation in the beverage and food industry 2017 Tardivo G., Thrassou A., Viassone M., Serravalle F
Mostrati risultati da 21 a 38 di 38
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile