Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 119
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
How does the brick face the global financial crisis? 2010 Viassone M.
Creating an innovative Social Assistential Performance Management System: Beyond the Economic-Financial Perspective: Empirical Research Findings 2010 G. Tardivo; M. Viassone
Consumer perception of computer-mediated communication in a social network 2010 Pantano E.; Tavernise A.; Viassone M.
The identification of a performance indicator for the costruction sector: the case of the province of Cuneo 2010 Tardivo G.; Viassone M.
Towards a benchmark of social accountability and reporting: the Italian experience 2010 Viassone M.
Does a Correlation Between Provincial and District Competitiveness Exist?The Study of Italian Areas 2011 Cecilia Casalegno; Milena Viassone
Finanza aziendale internazionale. La gestione finanziaria dell’impresa multinazionale 2011 Tardivo G.; Viassone M.
The Measure of Financial Crisis Negative Impact on a regional context: the Piedmont case study 2011 Tardivo G.; Viassone M.
Competere nell'era dei servizi: modelli, misure e strategie 2011 Viassone M.
La misurazione delle performance del servizio ristorativo “young oriented” 2011 Marino A.; Bresciani S.; Viassone M.
Does a Correlation Between Provincial and District Competitiveness Exist? The Study of Italian Areas 2011 Viassone M.; Casalegno C.
La ricerca di nuovi mercati come soluzione innovativa per superare la crisi: l’esperienza delle PMI italiane 2011 Tardivo G.; Viassone M.
An exploratory study of the tourist-computer interaction: the role of web site usability on hotel quality perception 2011 Pantano E.; Servidio R.; Viassone M.
Crisi d'impresa e processi di turnaround 2012 Tardivo G.; Viassone M.
The measure of a destination image: the case of Turin 2012 Casalegno C.; Viassone M.
The role of the evaluation of tourist attractions by young people as a tool to develop provincial public strategies: the case of Cuneo's mountains 2012 Viassone M.
On the choice of a mountain tourist destination. The evaluation of drivers by young people 2012 Viassone M.
Measuring Local Tourism Attractiveness: The Case of Italy 2012 Cugno M.; Grimmer M.; Viassone M.
Managing cultural diversity in international business: the case of an Italian consulting company for Computer Science on the Polish market 2012 Tardivo G.; Lipinska K.; Viassone M.
Analisi e modelli per la misura della relazione tra attrattività regionale e regional brand: il caso italiano 2012 Passeri R.; Mazzi C.; Viassone M.
Mostrati risultati da 21 a 40 di 119
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile