Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 49
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Influence of Exogenous Phenomena on Strategic Behavior andOrganizational Culture: an Empirical Analysis 2010 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
Dynamics of Non-Equity Collaborations Among Small and Medium Enterprises 2010 REMONDINO M.; PIRONTI M.; SCHIESARI R
Innovation Diffusion and Non-equity Networks: The Impact of BiasedPerception 2010 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
Finanza Aziendale 2010 Tardivo G.; Schiesari R.; Miglietta N.
Analysis of the Belluno Industrial District by Means of a Questionnaire 2010 Remondino M.; Schiesari R.; Pironti M.
Incidence of Market Crisis on Decision Makers' Strategies: an Analysis at the Managerial Level 2010 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
The Capital Structure of Family Firms: empirical evidences from an italian sample 2009 MIGLIETTA N.; SCHIESARI R.; DE ANGELIS D.
Evaluating the Role of Individual Perception in IT Outsourcing Diffusion: an Agent Based Model 2009 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
Simulating the Perception Bias on Innovation Diffusion: An experimental study 2009 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
LA VALUTAZIONE DEL CAPITALE ECONOMICO NELLE IMPRESE FAMIGLIARI 2009 Roberto Schiesari
Non-Equity Joints among Small and Medium Enterprises and Innovation Management: an Empirical Analysis Based on Simulation 2009 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
Concentration and Aggregation of Small and Medium Enterprises Analyzed through a Novel Paradigm 2009 Remondino M.; Pironti M.; Schiesari R.
Word of Mouth and Perception as Biases to ICT Diffusion in SMEs: a Simulation 2008 M. PIRONTI; M. REMONDINO; R. SCHIESARI
Emotional Cost of Capital in family business 2008 MIGLIETTA N.; SCHIESARI R.; DEANGELIS D.
Family business distrettuali e globalizzazione: il ruolo del Private Equity 2008 R. SCHIESARI; D. DE ANGELIS
Knowledge Management and Enterprise Pocesses: Review of Agent Based Paradigm 2008 M. REMONDINO; R. SCHIESARI
Strategie di internazionalizzazione nel family business 2008 Nicola Miglietta; Roberto Schiesari
Agent based serious gaming: simulating the perception bias on innovation diffusion 2008 M. PIRONTI; M. REMONDINO; R. SCHIESARI
Survival and growth of SMEs between local and global market: the internationalization of family business 2007 MIGLIETTA N.; SCHIESARI R.
Lo stato dell’arte e le tendenze delle valutazioni del merito creditizio nel sistema bancario 2006 R. SCHIESARI
Mostrati risultati da 21 a 40 di 49
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile