CARANTE, PAOLA

CARANTE, PAOLA  

MATEMATICA "GIUSEPPE PEANO"  

Mostra records
Risultati 1 - 7 di 7 (tempo di esecuzione: 0.011 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Boundary objects in mathematics education and their role across communities of teachers and researchers in interaction. 2020 Robutti, O., Aldon, G., Cusi, A., Olsher, S., Panero, M., Cooper, J., Carante, P., Prodromou, T.
Le attività MERLO nell'insegnamento e nell'apprendimento della matematica 2015 Arzarello, F.; Carante, P.; Kenett, R.; Robutti, O.; Trinchero, G.
MEANING EQUIVALENCE: A METHODOLOGICAL TOOL FOR ASSESSING DEEP UNDERSTANDING 2016 Robutti, O.; Arzarello, F.; Carante, P.; Kenett, R.; Prodromou, T.; Shafrir, U.
MERLO: A New Tool and a New Challenge in Mathematics Teaching and Learning 2015 Arzarello F.; Robutti O.; Carante P.
MERLO: Meaning Equivalence Reusable Learning Object 2015 Arzarello, F.; Robutti, O.; Abbati, S.; Carante, P.; Cena, A.; Coviello, A.; Fratti, S.; Genoni, L.; Trinchero, G.; Turiano, F.
Teachers Involved in Designing MERLO Items 2020 Robutti O., Carante P., Prodromou T., Kenett R.S.
Teaching and Assessing with New Methodological Tools (MERLO): a New Paradigm? 2015 Arzarello, F.; Kenett, R. S.; Robutti, O.; Shafrir, U.; Prodromou, T.; Carante, P.