BRUNO, Anna Maria
BRUNO, Anna Maria
Mostra
records
Risultati 1 - 15 di 15 (tempo di esecuzione: 0.028 secondi).
Exploiting Business Opportunities in Global Market. How SMEs Manage Challenge
2002-01-01 Tardivo Giuseppe; Bruno Anna Maria
From Behavioural Finance, to Knowledge Management, to Cognitive Computational Models
2009-01-01 Bruno A. M.; Miglietta N.; Remondino M.
From Cognitive Individual Distortions to Family BusinessManagement: a New Modelistic Perspective
2010-01-01 Miglietta N.; Bruno A.M.; Remondino M.
Il sistema di franchising nei servizi di tipo terziario. Aspetti internazionali
2003-01-01 A. BRUNO
Learning Action Selection Strategies in Complex Social Systems
2010-01-01 Remondino M.; Bruno A.M.; Miglietta N.
Mercato globale, strategia finanziaria e creazione di valore: la sfida per il capitale
2002-01-01 BRUNO A. M; A. BRUNO
Mercato globale, strategia finanziaria e creazione di valore: la sfida per il capitale
2003-01-01 BRUNO A.M.; MIGLIETTA N.
Novel cognitive paradigms to model financial markets and knowledge transmission
2009-01-01 Bruno A.M.; Miglietta N.; Remondino M.
Prefazione
2009-01-01 Bruno A. M.
Serious Gaming, Management and Learning: an Agent Based Perspective
2009-01-01 Remondino M.; Bruno A.M.; Pironti M.
Strategie e modelli di trasferimento d'impresa nel sistema del family business
2008-01-01 Anna Maria Bruno; Nicola Miglietta
Teaching Management and Finance through Simulation: Choosing theProper Paradigm
2010-01-01 Remondino M.; Bruno A.M.; Miglietta N.
The relationship between capital structure and diversification strategy
2007-01-01 A. BRUNO; N. MIGLIETTA
The relationship between capital structure and diversification strategy
2007-01-01 BRUNO A.M.; MIGLIETTA N.
Value Creation and Optimal Capital Structure into a Systemic Approach
2004-01-01 BRUNO A; MIGLIETTA N