CUSI, ANNALISA

CUSI, ANNALISA  

Mostra records
Risultati 1 - 7 di 7 (tempo di esecuzione: 0.007 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A, B, or C? Exploiting polls as a formative assessment tool for mathematics in a connected classroom environment 2017 A. Cusi, F. Morselli, C. Sabena
Designing and analysing the role of digital resources in supporting formative assessment processes in the classroom: the helping worksheets 2017 A. Cusi, F. Morselli, C. Sabena
Enhancing formative assessment in mathematical class discussion: a matter of feedback 2017 A. Cusi, F. Morselli, C. Sabena
Matematica inclusiva in classe: il ruolo chiave dei processi di interazione 2018 Cusi, A., Boasso, I., Gallipoli, S., Robutti, O., Trinchero, G., Mattei, M., Avandero, S.
Mathematics Teachers Working and Learning Through Collaboration 2017 Jaworski, B., Chapman, O., Clark-Wilson, A., Cusi, A., Esteley, C., Goos, M., Isoda, M., Joubert, M., Robutti, O.
The challenges of teaching mathematics with digital technologies – the evolving role of the teacher 2014 Alison Clark-Wilson, Gilles Aldon, Annalisa Cusi, Merrilyn Goos, Mariam Haspekian, Ornella Robutti, Mike Thomas
Valutazione formativa e argomentazione: quale supporto dalle nuove tecnologie? Proposte dal progetto FaSMEd 2017 A. Cusi, F. Morselli, C. Sabena