VIASSONE, Milena
VIASSONE, Milena
MANAGEMENT "VALTER CANTINO"
"Codice QR" : una risposta innovativa per la comunicazione e soddisfazione del cliente
2013-01-01 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.
A benchmarking model for sustainable tourist destinations
2014-01-01 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.
A descriptive framework for an excellent social accountability
2017-01-01 Tardivo G., Bresciani S., Viassone M.
A local competitive index to face global challenges: the case of Italian Provinces
2009-01-01 Tardivo G.; Viassone M.
A NEW CONCEPTUAL MODEL FOR THE HOTEL INDUSTRY: SUSTAINABILITY VS OPEN INNOVATION
2016-01-01 Abbate, Tindara; Presenza, Angelo; Viassone, Milena
A New Frontier in the Satisfaction of the Cultural Tourist: the QR Code
2014-01-01 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.;
A new game for retail: a conceptual analysis
2019-01-01 SERRAVALLE FRANCESCA, VIASSONE MILENA, VANHEEMS REGINE
An exploratory study of the tourist-computer interaction: the role of web site usability on hotel quality perception
2011-01-01 Pantano E.; Servidio R.; Viassone M.
Analisi e modelli per la misura della relazione tra attrattività regionale e regional brand: il caso italiano
2012-01-01 Passeri R.; Mazzi C.; Viassone M.
Approfondimento: applicazione di modelli e misure di competitività territoriale
2013-01-01 Viassone M.
Communication for educational purposes throughout Social Network Sites
2014-01-01 Viassone M.
Competere nell'era dei servizi: modelli, misure e strategie
2011-01-01 Viassone M.
Consumer perception of computer-mediated communication in a social network
2010-01-01 Pantano E.; Tavernise A.; Viassone M.
Consumers’ expectation of innovation in traditional points of sale: an explorative study
2012-01-01 Pantano E.; Viassone M.
Consumers’ perception of Augmented Reality: An application to the “Made in Italy” brand
2019-01-01 Francesca Serravalle, Régine Vanheems, Milena Viassone
Creating an innovative Social Assistential Performance Management System: Beyond the Economic-Financial Perspective: Empirical Research Findings
2010-01-01 G. Tardivo; M. Viassone
Creazione di valore attraverso il circolo virtuoso Imprese-Università-Istituzioni-Territorio Scritti in onore di Giuseppe Tardivo Volume I Contributi accademici Volume II Contributi istituzionali
2020-01-01 Bresciani Stefano; Viassone Milena
Crisi d'impresa e processi di turnaround
2012-01-01 Tardivo G.; Viassone M.
Demand pull and technology push perspective in technology-based innovations for the points of sale: The retailers evaluation
2014-01-01 Pantano E.; Viassone M.
Digging knowledge about consumers’ emotions during a make-up virtual purchase
2021-01-01 Francesca Serravalle, Milena Viassone, Giacomo Del Chiappa