PERA, Rebecca

PERA, Rebecca  

MANAGEMENT "VALTER CANTINO"  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 36 (tempo di esecuzione: 0.028 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Can snacking be healthy? A comparison between coeliacs and health conscious food consumers 2017 Pera, Rebecca; Viglia, Giampaolo
Collective creativity and community development. How case studies from Senegal trigger western innovation 2014 Rebecca Pera; Eleonora Castagnone
Comportamento d’acquisto del consumatore nel mercato del piacere e delle emozioni – un’analisi empirica nel settore dei profumi 2003 R. PERA; F. FALCO
Conceptualising a digital orientation: antecedents of supporting SME performance in the digital economy 2017 Sarah Quinton; Ana Canhoto; Sebastian Molinillo; Rebecca Pera; Tribikram Budhathoki
Consumer resource-based view theory in the interaction between Sport Videogame Consumption and Sport Media Consumption 2022 Luca Matteo Zagni; Gabriele Baima; Rebecca Pera
Consumers' textile disposal practices and their perceived value in the circular economy: A platform focused ethnography approach 2023 Pera Rebecca; Ferrulli Eliana
Creativity Processes and Development of Entrepreneural Capacities 2001 Tardivo G.; Vannoni D.; Pera R.
Defining the boundaries of cocreation within a multi-stakeholder service ecosystem 2017 Pera Rebecca; Viglia Giampaolo; Gretzel Ulrike
Designing an efficient mobility 2009 R. PERA
Digital strategy aligning in SMEs: A dynamic capabilities perspective 2021 Ana Isabel Canhoto; Sarah Quinton; Rebecca Pera; Sebastián Molinillo; Lyndon Simkin
Empowering the new traveller: storytelling as a co-creative behaviour in tourism 2017 PERA, Rebecca
Engagement and value cocreation within a multi-stakeholder service ecosystem 2023 Giampaolo Viglia; Rebecca Pera; Shynar Dyussembayeva; Matthieu Mifsud; Linda D. Hollebeeke
Exploring how video digital storytelling builds relationship experiences 2016 Rebecca Pera Giampaolo Viglia
Facilitare l'innovazione - Una mappa per la creatività aziendale 2012 Rebecca Pera
Falsi positivi: le anomalie delle recensioni online 2020 Dalli Daniele, Giampaolo Viglia, Rebecca Pera, Laura Grazzini
Gioielli da portare, tavolette di cioccolato da divorare, videogiochi con cui divertirsi... Creatività ed ibridazione nella telefonia mobile 2004 R. PERA
I am who I am: Sharing photos on social media by older consumers and its influence on subjective well‐being 2020 Pera, Rebecca; Quinton, Sarah; Baima, Gabriele
Intuizione creativa e generazione di nuove idee. La creatività nell’individuo e nelle organizzazioni 2005 R. PERA
La comunicazione dell’etica imprenditoriale come fattore competitivo 2002 S. Bresciani; Tardivo G; Pera R
Last AND least: when hotel guests do not care about environmental policies 2020 Graziano Abrate, Rebecca Pera, Sarah Quinton