Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 81 a 100 di 111
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
FIAT-CHRYSLER deal: looking for a good returns from M&A 2015 Bertoldi, Bernardo; Giachino, Chiara; Bernard, Stefano; Prudenza, Virginia
The role of emotions in advertisement: a first investigation 2015 Giachino Chiara; Stupino Margherita; Petrarulo Gabriella
The management of innovation in the wine business 2014 P.G. Re; E. Giacosa; C. Giachino; M. Stupino
Sviluppo internazionale e variabili macro e microambientali 2014 Fabrizio Mosca; Chiara Giachino
Analisi delle performance delle aziende familiari e non familiari nel settore manifatturiero piemontese 2014 Piergiorgio Re; Fabrizio Mosca; Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Margherita Stupino
The value of the brand as perceived by the consumer: the Eataly case 2014 Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Margherita Stupino
Innovativeness of Ceretto Aziende Vitivinicole: a first investigation into a wine company 2014 Elisa Giacosa; Chiara Giachino; Bernardo Bertoldi; Margherita Stupino
Entrepreneurial businesses in the luxury market, the commitment of family members in the launch of new products 2013 Bertoldi B.; Giachino C.; Prudenza V.; Zalica M.
How "Familiness" influences the Business: Cases from the Luxury Industry. 2013 Bertoldi B.; Giachino C.; Prudenza V.; Zalica M
How "familiness" influences the business 2013 Bertoldi B.; Giachino C.; Prudenza V.; Zalica M.
A Psychological Perspective Applied to Family Business: The Relationship between Emotions and Performance 2013 MIGLIETTA N.; BERTOLDI B.; GIACHINO C.; BATTISTI E.
La gestione dell'innovazione nelle aziende familiari: il Caso F.lli Saclà 2013 Re P.; Giachino C.; Stupino M.
Il marketing 2013 Re P.; Bertoldi B.; Giachino C.
The approach of family businesses in the luxury industry 2013 Bresciani S.; Bertoldi B.; Giachino C.; Ferraris A.
Comparing the performance of family controlled business and non family controlled businesses during the crisis in Italy 2013 Bertoldi B.; Branca S.; Giachino C.
Strategie di sviluppo prodotto: il ruolo del DNA dell’azienda. 2012 Giachino Chiara
New product development process in luxury family Businesses 2012 BERTOLDI B; GIACHINO chiara; PRUDENZA
I vantaggi di un approccio imprenditoriale nell’innovazione e nel marketing: il caso Magellano 2012 BERTOLDI B; GIACHINO Chiara
Bringing gourmet coffee to India: lessons of an Italian firm in an emerging market 2012 Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Silvio Marenco
Company performance during the financial crisis: a comparison between family and non-family businesses in Italy 2012 Bertoldi Bernardo; Branca Stefano; Giachino Chiara
Mostrati risultati da 81 a 100 di 111
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile