Sfoglia per Autore
New perspectives on the ownership of the point of sale as a source of competitive advantage in the retail industry
2019-01-01 Bernardo Bertoldi; Augusto Bargoni; Chiara Giachino
BIASES AND HEURISTICS IN CONSUMER BEHAVIOR: COMPARING GENERATION X AND MILLENNIAL CONSUMERS
2020-01-01 Augusto Bargoni; Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Gabriele Santoro
La legge del valore e le implicazioni per la strategia
2021-01-01 Bertoldi Bernardo; Bargoni Augusto
Sostenere il vantaggio competitivo
2021-01-01 Bertoldi Bernardo; Bargoni Augusto
FAMILY FIRMS AND CONSUMER BEHAVIOUR IN THE ONLINE CHANNEL: A SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW AND RESEARCH AGENDA
2021-01-01 Augusto Bargoni; Gabriele Santoro; Chiara Giachino; Bernardo Bertoldi
Generations’ Attitudes and Behaviours in the Luxury Sector
2021-01-01 Giachino Chiara; Bertoldi Bernardo; Bargoni Augusto
Un approccio dinamico alla formulazione della strategia
2021-01-01 Giachino Chiara; Bargoni Augusto
Modularità e analisi competitiva
2021-01-01 Bargoni Augusto; Bertoldi Bernardo
#collabhouse #stardust #influencer #professionalizeyourself: an exploratory study on the rise of new intermediaries in social media
2021-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara; Bertoldi Bernardo
La creazione di valore e la configurazione dell'arena competitiva
2021-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara
Integrazione verticale: gli errori più comuni e come evitarli
2021-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara
L'importanza del pensiero logico nella formulazione di strategie
2021-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara
Modelli di implementazione della strategia
2021-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara
I diversi livelli della strategia: settore e consumatore
2021-01-01 Giachino Chiara; Bargoni Augusto
Una buona teoria è la base di una buona strategia
2021-01-01 Giachino Chiara; Bargoni Augusto
Family firms’ characteristics and consumer behaviour: An enquiry into millennials’ purchase intention in the online channel
2022-01-01 Augusto Bargoni; Tomas Kliestik; Fauzia Jabeen; Gabriele Santoro
Crowdfunding and innovation: a bibliometric review and future research agenda
2022-01-01 Bargoni, Augusto; Ferraris, Alberto; Bresciani, Stefano; Camilleri, Mark Anthony
To be (family) or not to be (family): the familiness effect over the brand authenticity posts on social media and consumer engagement relationship
2022-01-01 augusto bargoni, jacopo ballerini, demetris vrontis, alberto ferraris
Competitive strategies in the agri-food industry in Italy during the COVID-19 pandemic: an application of K-means cluster analysis
2022-01-01 Augusto Bargoni, Bernardo Bertoldi, Chiara Giachino, Gabriele Santoro
The effects of influencer endorsement services on crowdfunding campaigns
2022-01-01 Bargoni Augusto; Giachino Chiara; Battisti Enrico; Iaia Lea
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile