The survey is based on stratified and quota sample of families who have recently bought a new kitchen-element system.

Assessing Kitchen Purchase Behaviour among Families Using Correspondence Analysis

PELLICELLI, Anna Claudia;CORRADETTI, Roberto
2009-01-01

Abstract

The survey is based on stratified and quota sample of families who have recently bought a new kitchen-element system.
2009
Consumer Behavior
NOVA SCIENCE PUBLISHERS
49
61
9781606923948
978-1-61728-772-5
https://www.novapublishers.com
consumer behavior; correspondence analysis
Furlan R.;Pellicelli A.C.; Corradetti R.
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
FurlanPellicelliCorradetti_NovaPublisher_v1.1.pdf

Accesso aperto

Tipo di file: POSTPRINT (VERSIONE FINALE DELL’AUTORE)
Dimensione 896.03 kB
Formato Adobe PDF
896.03 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/137874
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact