Sfoglia per Autore
CRM campaigns with choice for enhanced business process performance: The collectivist customers’ collaborative role for positive word-of-mouth
2019-01-01 Michael Christofi; Alkis Thrassou; Hela Chebbi; Zafar U. Ahmed; Balakrishna Grandhi; Lea Iaia
Le strategie digitali
2018-01-01 Iaia, Lea
Liberrima: dove la cultura è un luogo con la porta sul web
2018-01-01 iaia lea
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile
2018-01-01 Fait M.; Scorrano P.; Iazzi A.; Iaia L.
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception
2018-01-01 Scorrano Paola; Fait Monica; Iaia L.; Rosato Pierfelice
Pastificio Benedetto Cavalieri: la sapiente internazionalizzazione della tipicità, tramandata da quattro generazioni
2018-01-01 iaia lea
How Italian Agrifood products communicate their authenticity? The Brand-Land link investigated on the web
2018-01-01 Iaia, Lea; Fait, Monica; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola
Da territorio a brand. Montalcino, Banfi e le traiettorie di crescita che innovano il settore vinicolo
2018-01-01 Iaia Lea
BPP MALL: l’e-commerce per le PMI locali, da un’innovazione della banca del territorio
2018-01-01 iaia lea
Azienda vinicola Candido: quando la tradizione è customer-oriented anche oltreoceano
2018-01-01 iaia lea
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION
2017-01-01 Iaia Lea; Fait Monica; Scorrano Paola; Cavallo Federica; Maizza Amedeo
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively
2017-01-01 Lea Iaia; Paola Scorrano; Monica Fait; Federica Cavallo
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online?
2016-01-01 Lea Iaia; Amedeo Maizza; Monica Fait; Paola Scorrano
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale
2016-01-01 CAVALLO, FEDERICA; IAIA, LEA; FAIT, MONICA MARIA ELENA; SCORRANO, Paola
Website ed esperienzialità
2016-01-01 lea iaia
Il marketing in chiave Web
2016-01-01 lea iaia; monica fait
WINE WEB VALUE: WEB MARKETING STRATEGIES FOR FAMILY BUSINESSES
2016-01-01 IAIA, Lea; FAIT, MONICA MARIA ELENA; SCORRANO, Paola; MAIZZA, Amedeo; CAVALLO, Federica
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers
2016-01-01 Monica Fait; Paola Scorrano; Federica Cavallo; Lea Iaia
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio
2015-01-01 Federica Cavallo; Monica Fait; Lea Iaia; Paola Scorrano
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship
2015-01-01 Monica Fait; Federica Cavallo; Paola Scorrano; Lea Iaia
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile