CULASSO, Francesca

CULASSO, Francesca  

MANAGEMENT "VALTER CANTINO"  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 153 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"HANDLE WITH CARE". PER UNA GOVERNANCE DELL'INTELLIGENZA ARTIFICIALE NELL'IMPRESA: RISCHI, TECNICHE DI GESTIONE, ASSETTI CIBERNETICI 2023 Stefano A. Cerrato; Francesca Culasso; Edoardo Crocco
A Model for the Evaluation Trends Performance in Small and Medium Enterprises 2016 Giacosa E; Culasso F; Mazzoleni A; Rossi M.
A new communication and retail distribution formula in food sector 2017 Dana, L.P. S.; Giacosa, E.; Culasso, F.; Stupino, M
A NEW ROLE FOR MANAGEMENT ACCOUNTANTS: FROM PERFORMANCES CONTROLLERS TO PERFORMANCES AND RISKS CONTROLLERS 2011 Culasso F.; Manzi L.M.; Broccardo L.; Truant E.
Additive manufacturing in international business: Bridging academic and practitioners' perspectives 2024 Giacosa, Elisa; Crocco, Edoardo; Kubálek, Jan; Culasso, Francesca
Adoption and benefits of management accounting practices in Italian SMEs: an explorative survey 2015 TRUANT E.; BROCCARDO L.; CULASSO F.
Ai Tapparelli di Saluzzo nuove residenze anziani 2002 Francesca Culasso
An Innovative Company in a Smart City: A Sustainable Business Model 2020 FRANCESCA CULASSO; SARA GIOVANNA MAURO
Analisi degli Impatti nei bilanci consolidati Ias/Ifrs 2005 (Modulo 21) 2006 Bava F.; Biancone P.P.; Braja E.M.; Busso D.; Campra M.; Cane M.; Cantino V.; Cisi M.; Culasso F.; Debernardi P.; Devalle A.; Giacosa E.; Giovando G.; Manzi L.M.; Pisoni P.; Rainero C.; Scagnelli F.; Tradori V.; Vola P.; Carenzo P.; Di Dio D.; Faraudello A.; Finessi E.; Gerbaldo E.; Imovilli L.; Negro B.; Rizzato F.; Sansalvadore F.; Servato F.; Solazzi A.
Beccaria, da Scarnafigi mulini in tutto il mondo 2001 F. Culasso
Behavioral Agency Model: A target-Oriented Approach for Execuitive Incentives 2014 Bordley R.; Culasso F.; Giacosa E.; Tibiletti L.
Behavioral Agency Model: a target-oriented approach for executive incentives 2014 R. Bordley; F. Culasso; E. Giacosa; L. Tibiletti
BRAND EXTENSION IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER In corso di stampa Culasso F.; Giacosa E.; Stupino M.
Budgeting process: an Italian survey in family and non-family firms 2016 Broccardo L.; Giacosa E.; Culasso F.; Ferraris A.
Business plan competitions and nascent entrepreneurs: a systematic literature review and research agenda 2023 Léo-Paul Dana, Edoardo Crocco, Francesca Culasso, Elisa Giacosa
Business process and innovation management: the situation of SMEs in Italy 2019 Broccardo, L.; Culasso, F.; Truant, E.
Business Process Management: an investigation in Italian SMEs 2016 Broccardo, L.; Culasso, F.; Truant, E.
Can Livestock Farming and Tourism Coexist in Mountain Regions? A New Business Model for Sustainability 2017 Dino Genovese; Francesca Culasso; Elisa Giacosa; Luca Maria Battaglini
Capitolo 4 Il sistema informativo aziendale 2005 F. Culasso
Capitolo 5 I meccanismi operativi (Par. 5.6. Il Sistema Informativo, Par. 5.7. Il Sistema Informativo Operativo, par. 5.8. Il Sistema Informativo Direzionale) 2004 F. Culasso