VIASSONE, Milena

VIASSONE, Milena  

MANAGEMENT "VALTER CANTINO"  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 119 (tempo di esecuzione: 0.031 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Codice QR" : una risposta innovativa per la comunicazione e soddisfazione del cliente 2013 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.
A benchmarking model for sustainable tourist destinations 2014 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.
A descriptive framework for an excellent social accountability 2017 Tardivo G., Bresciani S., Viassone M.
A local competitive index to face global challenges: the case of Italian Provinces 2009 Tardivo G.; Viassone M.
A NEW CONCEPTUAL MODEL FOR THE HOTEL INDUSTRY: SUSTAINABILITY VS OPEN INNOVATION 2016 Abbate, Tindara; Presenza, Angelo; Viassone, Milena
A New Frontier in the Satisfaction of the Cultural Tourist: the QR Code 2014 Tardivo G.; Scilla A.; Viassone M.;
A new game for retail: a conceptual analysis 2019 SERRAVALLE FRANCESCA, VIASSONE MILENA, VANHEEMS REGINE
An exploratory study of the tourist-computer interaction: the role of web site usability on hotel quality perception 2011 Pantano E.; Servidio R.; Viassone M.
Analisi e modelli per la misura della relazione tra attrattività regionale e regional brand: il caso italiano 2012 Passeri R.; Mazzi C.; Viassone M.
Approfondimento: applicazione di modelli e misure di competitività territoriale 2013 Viassone M.
Communication for educational purposes throughout Social Network Sites 2014 Viassone M.
Competere nell'era dei servizi: modelli, misure e strategie 2011 Viassone M.
Consumer perception of computer-mediated communication in a social network 2010 Pantano E.; Tavernise A.; Viassone M.
Consumers’ expectation of innovation in traditional points of sale: an explorative study 2012 Pantano E.; Viassone M.
Consumers’ perception of Augmented Reality: An application to the “Made in Italy” brand 2019 Francesca Serravalle, Régine Vanheems, Milena Viassone
Creating an innovative Social Assistential Performance Management System: Beyond the Economic-Financial Perspective: Empirical Research Findings 2010 G. Tardivo; M. Viassone
Creazione di valore attraverso il circolo virtuoso Imprese-Università-Istituzioni-Territorio Scritti in onore di Giuseppe Tardivo Volume I Contributi accademici Volume II Contributi istituzionali 2020 Bresciani Stefano; Viassone Milena
Crisi d'impresa e processi di turnaround 2012 Tardivo G.; Viassone M.
Demand pull and technology push perspective in technology-based innovations for the points of sale: The retailers evaluation 2014 Pantano E.; Viassone M.
Digging knowledge about consumers’ emotions during a make-up virtual purchase 2021 Francesca Serravalle, Milena Viassone, Giacomo Del Chiappa