Crossing the borders between mathematical domains: a contribution to frame the choice of suitable tasks in mathematics education.

MORSELLI, Francesca
2013-01-01

2013
37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
Kiel, Germany
luglio 2013
Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
XXXIV Conference of the Psychology of Mathematics Education (PME 34)
2
97
104
Rationality
P. Boero; E. Guala; F. Morselli
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Boero-guala-morselli.pdf

Accesso riservato

Tipo di file: POSTPRINT (VERSIONE FINALE DELL’AUTORE)
Dimensione 467.42 kB
Formato Adobe PDF
467.42 kB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Richiedi una copia

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/147602
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact