Sfoglia per Autore
The Dark Side of the European Quality Schemes: The Ambiguous Life of the Traditional Specialities Guaranteed
2017-01-01 Bonadonna, A.; Macar, L.; Peira, G.; Giachino, C
The Art of Craft Beer in a Traditional Wine Nation: A Preliminary Study in a Model Area
2017-01-01 Damiano CORTESE, Maria Beatrice PAIROTTI, Chiara GIACHINO, Alessandro BONADONNA
Social Word-Of-Mouth as engine of growth for start-ups in their early stage
2017-01-01
Collaborative Consumption and Tourism: Online Travelers’ Experience
2017-01-01 Giachino Chiara; Re Piergiorgio; Valter Cantino
La rivoluzione digitale e il mondo culturale-museale. I principali cambiamenti
2017-01-01 Re, Piergiorgio; Giachino, Chiara; Bertoldi, Bernardo
Facebook and Twitter, social networks for culture. A first investigation on museums
2016-01-01 RE, PIERGIORGIO; BERTOLDI, BERNARDO; GIACHINO, CHIARA; STUPINO, MARGHERITA
Turismo e territorio in una logica combinata: un caso studio
2016-01-01 Elisa Giacosa; Chiara Giachino; Margherita Stupino
Cultural Assets. New opportunities for the Region
2016-01-01 Re Piergiorgio; Bertoldi Bernardo; Mosca Fabrizio; Stupino Margherita; Giachino Chiara
The Safeguarding of Italian Eno-Gastronomic Tradition and Culture around the World: A Strategic Tool to Enhance the Restaurant Services
2016-01-01 Maltese, Fabrizio; Giachino, Chiara; Bonadonna, Alessandro
The role of the Founder's DNA throughout crisis: the revitalization of Moncler
2016-01-01 RE, PIERGIORGIO; GIACHINO, CHIARA; BERTOLDI, BERNARDO; MINOPOLI, MARTA
A tour operator with a global, innovative spirit: the case of Alpitour World
2016-01-01 Giacosa Elisa; Giachino Chiara; Stupino Margherita; Mazzoleni Alberto
Imprenditore e capitalismo familiare tra strategie di crescita, continuità e legame con il territorio
2016-01-01 Bertoldi, Bernardo; Giachino, Chiara
STRATEGIC PRICING MANAGEMENT IN THE OMNICHANNEL ERA
2016-01-01 Bertoldi Bernardo; Giachino Chiara; Pastore Alberto
Il Manager nelle multinazionali: strategie di incentivazione, durata nella carica e rapporti di governance
2016-01-01 Bertoldi, Bernardo; Giachino, Chiara
Il turismo come opportunità di valorizzazione di un territorio: un caso di studio
2015-01-01 Giacosa Elisa; Giachino Chiara; Stupino Margherita
Web 2.0 e digital marketing: benchmark a livello internazionale ed il caso piemontese
2015-01-01 Re Piergiorgio; Bertoldi Bernardo; Giachino Chiara
Development strategies for international distribution in luxury industry
2015-01-01 Fabrizio Mosca; Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino
Digital marketing e consumatori dei musei: il caso piemontese
2015-01-01 Mosca Fabrizio; Stupino Margherita; Giachino Chiara; Bertoldi Bernardo
An exploratory investigation on new product development in family luxury businesses
2015-01-01 Stefano Bresciani; Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Alberto Ferraris
Innovative approaches to brand value and consumer perception: the Eataly case
2015-01-01 B. Bertoldi; C. Giachino; M. Stupino
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile