POCALANA, GABRIELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 134
AS - Asia 44
NA - Nord America 40
AF - Africa 9
SA - Sud America 9
OC - Oceania 3
Totale 239
Nazione #
IT - Italia 88
US - Stati Uniti d'America 34
GR - Grecia 12
SG - Singapore 12
PT - Portogallo 9
TR - Turchia 9
CA - Canada 6
ES - Italia 6
TN - Tunisia 6
CN - Cina 5
AR - Argentina 4
FI - Finlandia 4
QA - Qatar 4
AU - Australia 3
FR - Francia 3
GB - Regno Unito 3
KH - Cambogia 3
NO - Norvegia 3
TW - Taiwan 3
CL - Cile 2
CO - Colombia 2
IE - Irlanda 2
IL - Israele 2
PH - Filippine 2
PK - Pakistan 2
SE - Svezia 2
UG - Uganda 2
AT - Austria 1
BR - Brasile 1
CI - Costa d'Avorio 1
DE - Germania 1
IN - India 1
LK - Sri Lanka 1
Totale 239
Città #
Turin 17
Milan 14
Singapore 10
Rome 9
Thessaloniki 9
Elâzığ 6
Cal de Bois 5
Florence 5
Buenos Aires 4
Doha 4
Kemptville 4
New York 4
Valladolid 4
Brisbane 3
Emmaus 3
Naples 3
Phnom Penh 3
San Jose 3
Taipei 3
Trondheim 3
Ankara 2
Assago 2
Chioggia 2
Cremona 2
Dublin 2
Genoa 2
Glastonbury 2
Gradara 2
Helsinki 2
Ibagué 2
La Spezia 2
Lappeenranta 2
Lisbon 2
Livadi 2
Madrid 2
Novara 2
Padova 2
Parma 2
Romano di Lombardia 2
San Juan 2
Santa Rosa 2
Santiago 2
Stockholm 2
Taranto 2
Telford 2
Ulme 2
Abidjan 1
Alessandria 1
Athens 1
Bovino 1
Brescia 1
Burnaby 1
Cene 1
Changzhou 1
Frankfurt am Main 1
Harbin 1
Klagenfurt 1
Kozhikode 1
Kurundegama 1
Manerbio 1
Nanaimo 1
Nole 1
Paris 1
Pavia 1
Reggio Emilia 1
Rehovot 1
Rize 1
Shanghai 1
Tel Aviv 1
Urussanga 1
Verdellino 1
Yellow Spring 1
Totale 194
Nome #
Inquiry activities are not for everyone: teachers’ beliefs and professional development 68
A MUSICASSETTE IN A WORLD OF MP4 FILES: METAPHORS FOR MATHEMATICS TEACHER’S ROLE 54
ESPLORARE A DISTANZA CON GEOGEBRA 30
A META-DISCIPLINARY REFLECTION ON A STEAM SCHOOL ACTIVITY: THE ROLE OF MATHEMATICS 28
EDUCATORS’ DOCUMENTATION WORK FOR THE BUILDING OF AN INQUIRY COMMUNITY WITH TEACHERS 15
The Role of Artefacts and Resources in the Transition Between Mathematical Experiences Within and Between Digital and Non-digital Contexts 14
Metodi inclusivi in attività di inquiry in classe: esperienze nella formazione docenti 10
Mathematics teacher educators work to foster an inquiry community 10
Evolution of teachers' and researchers' praxeologies for designing inquiry mathematics tasks: the role of teachers' beliefs 8
Researchers and teachers involved in professional development: is convergence possible? 7
Carte di aiuto e carte di potenziamento per l'inclusione e il coinvolgimento di tutti gli alunni. 7
Evolution of Didacticians’ meta-didactical Praxeologies and Documentation Work 5
Totale 256
Categoria #
all - tutte 1.275
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 683
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.958


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/2023112 0 0 0 0 0 0 10 54 9 6 24 9
2023/2024143 6 9 10 1 21 18 14 5 3 21 15 20
2024/20251 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 256