The effect of autism spectrum disorders, down syndrome, specific learning disorders and hyperactivity and attention deficits on the student-teacher relationship

PRINO, LAURA ELVIRA;PASTA, TIZIANA;GASTALDI, FRANCESCA GIOVANNA;LONGOBARDI, CLAUDIO
2016-01-01

2016
14
1
89
106
http://www.investigacion-psicopedagogica.com/revista/articulos/38/english/Art_38_1016.pdf
Attention-deficit and hyperactivity behaviors; Autism spectrum disorders; Down syndrome; Learning disorders; Special needs students; Student-teacher relationship; 3304; Developmental and Educational Psychology
Prino, Laura Elvira; Pasta, Tiziana; Gastaldi, Francesca Giovanna Maria; Longobardi, Claudio
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
EJREP_2016.pdf

Accesso aperto

Tipo di file: PDF EDITORIALE
Dimensione 278.84 kB
Formato Adobe PDF
278.84 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/1597623
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 37
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 34
social impact