Educational pathway of people with Spinal Cord Injuries: a participatory research project starting from the illness narratives

Alessio Conti;Lorenza Garrino;RIZZI, ANTONELLA;Silvia Mozzone;Alberto Borraccino;Valerio Dimonte
2018-01-01

Togetherness and its discontents Connectivity (as well as belonging, cooperation, conflict and separation) in biographical narratives of adult education and learning
Torino
1-4 marzo 2018
"_"
1
1
http://www.uep.corep.it/esrea2018/papers/Conti.pdf
Education, Spinal cord injuries
Alessio Conti, Lorenza Garrino, Antonella Rizzi, Silvia Mozzone, Alberto Borraccino, Valerio Dimonte
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
2018 ESREA Educational Spinal Cord Injuries.pdf

Accesso aperto

Descrizione: Articolo principale
Tipo di file: PDF EDITORIALE
Dimensione 194.11 kB
Formato Adobe PDF
194.11 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/1673914
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact