Investigating the effectiveness of a training model for developing semiotic interpretative knowledge in mathematics education

Garzetti, M.
Co-first
2025-01-01

2025
48th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
Santiago del Cile
28 luglio - 2 agosto 2025
Proceedings of the 48th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Research Reports
PME
67
74
Asenova, M.; Del Zozzo, A.; Garzetti, M.
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
PME48_ResearchReports_Vol1_E-ISSN_2790-3648-75-82.pdf

Accesso aperto

Dimensione 427.4 kB
Formato Adobe PDF
427.4 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/2102793
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact