ROMAN, FABIO

ROMAN, FABIO  

INFORMATICA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 32 (tempo di esecuzione: 0.018 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A resilient support to teachers in the change of the didactic paradigms due to the covid-19 pandemic 2020 F. Floris, A. Genovese, M. Marchisio, F. Roman, M. Sacchet
A two-strain ecoepidemic model 2011 E. Venturino; F. Roman; F. Rossotto
Advantages and disadvantages of digital remote education in the security and defence contexts 2022 Marina Marchisio, Fabio Roman, Matteo Sacchet, Enrico Spinello, Linko Nikolov, Mariusz Gontarczyk, Jaroslaw Zelkowski, Cristian-Emil Moldoveanu
Basic mathematical modelling competencies for non-stem higher education 2021 Marchisio M.; Roman F.; Sacchet M.
Boosting up data collection and analysis to learning analytics in open online contexts: an assessment methodology 2019 Marina Marchisio, Sergio Rabellino, Fabio Roman, Matteo Sacchet, Daniela Salusso
Clustering Techniques to investigate Engagement and Performance in Online Mathematics Courses 2022 Francesco Floris, Marina Marchisio, Sergio Rabellino, Fabio Roman, Matteo Sacchet
Complementary results for the spectral analysis of matrices in Galerkin methods with GB-splines 2018 Roman, Fabio
Comunità di Moodle per incentivare la collaborazione nelle attività di Problem Solving 2019 Alice Barana; Cecilia Fissore; Marina Marchisio; Sergio Rabellino; Fabio Roman
Development of Problem Solving Skills with Maple in Higher Education 2021 Fissore C.; Marchisio M.; Roman F.; Sacchet M.
Disordine alfabetico nei quesiti a risposta produttiva semi-aperta 2022 Carla Marello, Cecilia Fissore, Fabio Roman
Disordine alfabetico nei quesiti a risposta produttiva semi-aperta 2022 Carla Marello, Cecilia Fissore, Fabio Roman
Ecoepidemics with two strains: diseased predators 2011 F. Roman; F. Rossotto; E. Venturino
Enhancement of mathematical problem solving by discussing and collaborating asynchronously 2020 Barana, A., Fissore, C., Marchisio, M., Roman, F.
Esperienza di Didattica Universitaria Ibrida con Moodle 2022 Marina Marchisio, Sergio Rabellino, Fabio Roman, Matteo Sacchet
Evolution of teachers' perception of Automatic Formative Assessment during a training course 2022 Barana, A., Fissore, C., Marchisio, M., Roman, F., Sacchet, M.
Generalized B-splines in isogeometric analysis 2017 Manni C.; Roman F.; Speleers H.
Generalized spline spaces over T-meshes: Dimension formula and locally refined generalized B-splines 2016 Bracco, Cesare; Lyche, Tom; Manni, Carla; Roman, Fabio; Speleers, Hendrik
Il Foundation Programme dell’Università di Torino. Disegno, contenuti, obiettivi 2022 Stefano GEUNA;Gianmaria AJANI;Lorenza OPERTI; Carla MARELLO;Roberto CAVALLO PERIN; Laura SCOMPARIN; Francesco FLORIS; Marina MARCHISIO; Sergio RABELLINO;Valentina DE IACOVO;Gaia NAPOLI; Emanuela PATERNA; Erminia ARDISSINO;Marco NOVARINO; Enrico MILETTO; Bruno Giuseppe BARBERIS; Fabio ROMAN;Franco PEIRONE; Maurizio CISI; Ilaria CILIBERTI;Graziella ACQUAVIVA; Alessandra CONSOLARO; Alessandro MENGOZZI; Stefania STAFUTTI; Giulia CARLUCCIO; Liana PÜSCHEL; Alberto RIZZUTI;Giuseppina CERRATO; Mauro FANELLI; Matteo LEONE; Anna PERAZZONE; Marco Davide TONON
Learning Analytics per la valutazione formativa 2019 Marina Marchisio, Alice Barana, Cecilia Fissore, Francesco Floris, Marta Pulvirenti, Sergio Rabellino, Fabio Roman, Matteo Sacchet, Daniela Salusso
Learning Analytics per migliorare la didattica e l’apprendimento online 2019 Marina Marchisio, Alice Barana, Cecilia Fissore, Francesco Floris, Marta Pulvirenti, Sergio Rabellino, Fabio Roman, Matteo Sacchet, Daniela Salusso