MOSCA, Fabrizio

MOSCA, Fabrizio  

MANAGEMENT "VALTER CANTINO"  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Analisi delle performance delle aziende familiari e non familiari nel settore manifatturiero piemontese 2014 Piergiorgio Re; Fabrizio Mosca; Bernardo Bertoldi; Chiara Giachino; Margherita Stupino
Digital marketing e consumatori dei musei: il caso piemontese 2015 Mosca Fabrizio; Stupino Margherita; Giachino Chiara; Bertoldi Bernardo
Judgements and Misjudgements of CR Communication: Customers Perception Over Banking Industry in Italy and the UK 2017 Civera, C.; Casalegno, C.; Mosca, F., Maple P.
Last Marketing Communication Challenges in Luxury Brand Markets: a Comparative Analisys 2014 Fabrizio Mosca; Cecilia Casalegno; Alessandro Feffin
LUXURY BRANDS AND THE ONLINE COMMUNICATION: NEW CHALLENGES IN A CHANGING CONTEXT 2015 Cecilia, Casalegno; Fabrizio, Mosca
Managing and Evaluating the Corporate Brand: A Model Suggestion Through the Case Analysis 2014 Mosca Fabrizio; Cecilia Casalegno
Marketing 4.0: le sfide della multicanalità. Atti 16ª SIM Conference 2019 2019 Mosca F.; Chiaudano V.; Bonelli G.
NUOVI MODELLI DI COMUNICAZIONE NEI SETTORI DEI BENI DI LUSSO: UN’ANALISI COMPARATA 2013 Fabrizio Mosca; Cecilia Casalegno; Alessandro Feffin
Opportunities and Peculiarities of the Online for Communicating Corporate Social Responsibility. A cross investigation on luxury players and consumers’ perceptions 2016 Fabrizio, Mosca; Cecilia, Casalegno; Chiara, Civera
Rapporto sulle sinergie di marketing nelle operazioni di integrazione tra imprese 2004 G.PELLICELLI; P.RE; F.MOSCA; A.SCSRABOSIO; B.BERTOLDI
Social commerce and luxury market: an exploratory study 2021 Fabrizio Mosca; Valentina Chiaudano; Silvia Gordano
TOWARD LUXURY BRANDS AND THEIR ONLINE COMMUNICATION: A STUDY OVER PLAYERS EFFORTS AND THEIR SOCIAL ENGAGEMENT 2016 Fabrizio, Mosca; Cecilia, Casalegno
Value co-creation for resilient supply chains: a cross-country study in the coffee industry 2017 Candelo, E.; Casalegno, C.; Civera, C.; Mosca, F.
Value co-creation with corporate and brand heritage in the luxury industry: marketing approaches and practices for family and non-family businesses 2017 Fabrizio Mosca, Bernardo Bertoldi, Cecilia Casalegno, Chiara Civera