IAIA, Lea
IAIA, Lea
INFORMATICA
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination
2014-01-01 Monica Fait; Federica Cavallo; Amedeo Maizza; Lea Iaia; Paola Scorrano
ARE CYNICS MORE SOCIAL NETWORK DEPENDENT? EXPLORING YOUTUBE AND FACEBOOK USAGE
2020-01-01 Za, Stefano; Ceci, Federica; Masciarelli, Francesca; Iaia, Lea
Diagnosi della capacità competitiva delle PMI sui mercati internazionali: ideazione e sperimentazione di un software innovativo
2013-01-01 Iaia L.; Maizza A
Do Social Media Engage Stakeholders Through SDGs Communication? Some Preliminary Results from a Cross-country Analysis
2021-01-01 MEHMOOD A.; HAJDINI J.; IAIA L.; DE LUCA; F. VRONTIS
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio
2014-01-01 IAIA L.; FAIT M.; CAVALLO F.; SCORRANO P.; MAIZZA A.
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION
2017-01-01 Iaia Lea; Fait Monica; Scorrano Paola; Cavallo Federica; Maizza Amedeo
How Italian Agrifood products communicate their authenticity? The Brand-Land link investigated on the web
2018-01-01 Iaia, Lea; Fait, Monica; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS
2020-01-01 Scorrano, Paola; Fait, Monica; Iaia, Lea; Mastroleo, Giovanni
Iaia L., Christofi M., Cadogan J.
2022-01-01 Iaia L., Christofi M., Cadogan J.
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio
2015-01-01 Federica Cavallo; Monica Fait; Lea Iaia; Paola Scorrano
Il paradosso dell’organizational ambidexterity nelle servitizing firm: qual è il ruolo del narcisismo dell’imprenditore e dell’orientamento imprenditoriale?
2022-01-01 Leonelli S., Iaia L., Masciarelli F.
INTANGIBLE ASSETS E ATTRATTIVITA’ NEI PROCESSI COMPETITIVI DELLE DESTINAZIONI TURISTICHE
2012-01-01 A. Iazzi; P. Rosato; S. Gravili; L. Iaia
Knowledge is necessary for success: The role of Social Axioms in influencing Social Network Dependence
2019-01-01 Stefano Za; Federica Ceci; Francesca Masciarelli; Lea Iaia
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile
2018-01-01 Fait M.; Scorrano P.; Iazzi A.; Iaia L.
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali
2019-01-01 Cavallo F.; Fait M.; Scorrano P.; Maizza A.; Iaia L.
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali
2012-01-01 Scorrano P.; Fait M.; Rosato P.; Iaia L.
MARKETING STRATEGIES AND HUMAN CAPITAL FLOW THROUGH CITIES: A THEMATIC ANALYSIS AND DIRECTIONS FOR DEVELOPING THE FIELD
2020-01-01 Marchesani Filippo; Christofi Michael; Iaia Lea; Masciarelli Francesca
New technologies and marketing approaches in the healthcare context: some preliminary results on a bibliometric-based literature analysis
2022-01-01 Hajdini, J., Iaia L.
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence
2015-01-01 Fait Monica; Scorrano Paola; Cavallo Federica; Iaia Lea; Maizza Amedeo
Renewable energy communities and Degrowth: participative governance for energy management
2022-01-01 Gibellato, Simone; Iaia, Lea; Fiano, Fabio; Usai, Antonio