IAIA, Lea

IAIA, Lea  

INFORMATICA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 28 (tempo di esecuzione: 0.018 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 2014 Monica Fait; Federica Cavallo; Amedeo Maizza; Lea Iaia; Paola Scorrano
ARE CYNICS MORE SOCIAL NETWORK DEPENDENT? EXPLORING YOUTUBE AND FACEBOOK USAGE 2020 Za, Stefano; Ceci, Federica; Masciarelli, Francesca; Iaia, Lea
Diagnosi della capacità competitiva delle PMI sui mercati internazionali: ideazione e sperimentazione di un software innovativo 2013 Iaia L.; Maizza A
Do Social Media Engage Stakeholders Through SDGs Communication? Some Preliminary Results from a Cross-country Analysis 2021 MEHMOOD A.; HAJDINI J.; IAIA L.; DE LUCA; F. VRONTIS
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 2014 IAIA L.; FAIT M.; CAVALLO F.; SCORRANO P.; MAIZZA A.
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 2017 Iaia Lea; Fait Monica; Scorrano Paola; Cavallo Federica; Maizza Amedeo
How Italian Agrifood products communicate their authenticity? The Brand-Land link investigated on the web 2018 Iaia, Lea; Fait, Monica; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS 2020 Scorrano, Paola; Fait, Monica; Iaia, Lea; Mastroleo, Giovanni
Iaia L., Christofi M., Cadogan J. 2022 Iaia L., Christofi M., Cadogan J.
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 2015 Federica Cavallo; Monica Fait; Lea Iaia; Paola Scorrano
Il paradosso dell’organizational ambidexterity nelle servitizing firm: qual è il ruolo del narcisismo dell’imprenditore e dell’orientamento imprenditoriale? 2022 Leonelli S., Iaia L., Masciarelli F.
INTANGIBLE ASSETS E ATTRATTIVITA’ NEI PROCESSI COMPETITIVI DELLE DESTINAZIONI TURISTICHE 2012 A. Iazzi; P. Rosato; S. Gravili; L. Iaia
Knowledge is necessary for success: The role of Social Axioms in influencing Social Network Dependence 2019 Stefano Za; Federica Ceci; Francesca Masciarelli; Lea Iaia
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 2018 Fait M.; Scorrano P.; Iazzi A.; Iaia L.
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 2019 Cavallo F.; Fait M.; Scorrano P.; Maizza A.; Iaia L.
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 2012 Scorrano P.; Fait M.; Rosato P.; Iaia L.
MARKETING STRATEGIES AND HUMAN CAPITAL FLOW THROUGH CITIES: A THEMATIC ANALYSIS AND DIRECTIONS FOR DEVELOPING THE FIELD 2020 Marchesani Filippo; Christofi Michael; Iaia Lea; Masciarelli Francesca
New technologies and marketing approaches in the healthcare context: some preliminary results on a bibliometric-based literature analysis 2022 Hajdini, J., Iaia L.
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 2015 Fait Monica; Scorrano Paola; Cavallo Federica; Iaia Lea; Maizza Amedeo
Renewable energy communities and Degrowth: participative governance for energy management 2022 Gibellato, Simone; Iaia, Lea; Fiano, Fabio; Usai, Antonio