GILLI, MONICA
GILLI, MONICA
CULTURE, POLITICA E SOCIETA'
Analysis and Segmentation of Visitors in a Natural Protected Area
2018-01-01 sonia ferrari, monica gilli, luigi bollani
Dallo sci al turismo: prospettive postfordiste per le montagne piemontesi
2020-01-01 M. C. Martinengo, M. Gilli
Le abitudini alimentari degli studenti della Scuola di Economia e Management dell'Università di Torino
2019-01-01 M.C. Martinengo, M. Gilli
Museums’ digital innovation. The role of digital communication strategies in Torino museums
2019-01-01 DE BERNARDI PAOLA; Gilli Monica
Pianificare il turismo. Innovazione, sostenibilità e buone pratiche
2020-01-01 Monica Gilli; Sergio Scamuzzi
Spiritual but not religious. A survey on university students in Turin
2021-01-01 Monica Gilli; Anna Lo Presti; Stefania Palmisano
Spiritual seekers in esoteric tourism contexts. The Damanhur Community in Italy
2021-01-01 Monica Gilli; Stefania Palmisano
Spirituali, ma non religiosi. Uno, nessuno e centomila. Uno studio sui giovani in Italia
2020-01-01 Stefania, Palmisano; Monica, Gilli; Anna Lo Presti
The Community by Numbers
2023-01-01 Anna Lo Presti; Monica Gilli
Torino Capitale del cibo? Alcune riflessioni preliminari
2019-01-01 Egidio Dansero; Monica Gilli
Unlocking museum digital innovation. Are 4.0 Torino museums?
2018-01-01 DE BERNARDI PAOLA, MONICA GILLI, COLOMBA CARLO
“It’s the Economy, Unbeliever! Spiritualità alternative e pratiche economiche”. Uno sguardo preliminare
2018-01-01 Palmisano, Stefania; Gilli, Monica