BORRA, Danielle
BORRA, Danielle
SCIENZE AGRARIE, FORESTALI E ALIMENTARI
A Choice Experiment Model for Honey Attributes: Italian Consumer Preferences and Socio-Demographic Profiles
2022-01-01 Sparacino, Antonina; Merlino, Valentina Maria; Blanc, Simone; Borra, Danielle; Massaglia, Stefano
A method utilizing agricultural census data for territorial analyses
1990-01-01 A. CORSI; D. BORRA
A Study on Perceptions towards Organic and Local Production, and Individuals’ Socio-Demographic and Geographical Affiliation Influencing Fruit and Vegetable Purchasing Preferences of EU Households
2022-01-01 Varaldo A.; Borra D.; Vassallo E.; Massimelli F.; Massaglia S.; Merlino V.M.
Analisi dei risultati per il Giandujotto di Torino-Piemonte
2011-01-01 D. Borra; P. Garoglio
Analisi dei risultati per il Salampatate del canavese
2011-01-01 D. Borra; P. Garoglio
Analisi dei risultati per la Bianca Alpina
2011-01-01 D. Borra; P. Garoglio
Analisi del comportamento del consumatore
2012-01-01 Danielle Borra
Analisi del comportamento del consumatore: metodologia utilizzata
2011-01-01 D. Borra; T. Mancuso
Analisi del consumatore
2011-01-01 D. Borra; S. Massaglia
Analisi del consumatore di vino in Piemonte, un'applicazione della metodologia Best Worst Scaling
2014-01-01 D. Borra; A. Dal Vecchio; S. Massaglia
Analisi del Consumatore: risultati ottenuti presso le aziende vitivinicole
2011-01-01 D. Borra; S. Mazzarino
Analisi del consumatore: risultati ottenuti presso le enoteche e Eataly
2011-01-01 D. Borra; S. Mazzarino
Analysis of European consumer awareness for identifying animal-friendly meat
2019-01-01 Merlino V., Massaglia S., Borra D.
Analyzing Strawberry Preferences: Best–Worst Scaling Methodology and Purchase Styles
2024-01-01 Sparacino A.; Ollani S.; Baima L.; Oliviero M.; Borra D.; Rui M.; Mastromonaco G.
Animal welfare and gender: a nexus in awareness and preference when choosing fresh beef meat?
2020-01-01 Blanc, S.; Massaglia, S.; Borra, D.; Mosso, A.; Merlino, V.
Applicazione delle nuove forme di marketing nel settore vitivinicolo
2014-01-01 D. Borra; A. Viberti
Attività promozionali
2010-01-01 D. Borra
Attività promozionali
2012-01-01 D. Borra
Azienda agraria ed ambiente economico
1989-01-01 A. CORSI; D. BORRA
Beef meat preferences of consumers from Northwest Italy: Analysis of choice attributes
2018-01-01 Merlino, V.M.; Borra, D.; Girgenti, V.; Dal Vecchio, A.; Massaglia, S.*