Informal mathematics experiences in museums: what potential for teacher professional development?

Raffaele Casi
;
Cristina Sabena
2022-01-01

2022
12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
Bolzano
2-6 febbraio 2022
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education collection
-
-
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03744176/document
In-service teacher professional development, informal mathematics education, co-design
Raffaele Casi; Cristina Sabena
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Casi_Sabena_2022.pdf

Accesso aperto

Dimensione 237.75 kB
Formato Adobe PDF
237.75 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2318/1875739
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact