Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 109
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Innovation in craft beer packaging: Evaluation of consumer perception and acceptance 2020 Merlino V.M.; Blanc S.; Massaglia S.; Borra D.
E-commerce e competitività del vino italiano in Cina: focus sui punti di forza del vino piemontese nel mercato internazionale. 2019 Massaglia S., Borra, Hao M., Merlino V.
Analysis of European consumer awareness for identifying animal-friendly meat 2019 Merlino V., Massaglia S., Borra D.
Consumer Preference Heterogeneity Evaluation in Fruit and Vegetable Purchasing Decisions Using the Best-Worst Approach 2019 Massaglia, Stefano; Borra, Danielle; Peano, Cristiana; Sottile, Francesco; Merlino, Valentina
Consumer Attitudes and Preference Exploration towards Fresh-Cut Salads Using Best–Worst Scaling and Latent Class Analysis 2019 Stefano Massaglia,Valentina Maria Merlino,Danielle Borra, Aurora Bargetto, Francesco Sottile, Cristiana Peano
Sustainability for Food Consumers: Which Perception? 2019 Peano, Cristiana; Merlino, Valentina; Sottile, Francesco; Borra, Danielle; Massaglia, Stefano
Does the organic certification influence the purchasing decisions of milk consumers? 2019 Merlino, Valentina Maria; Borra, Danielle; Lazzarino, Lindsey Lorenzo; Blanc, Simone
Goat Dairy Product Assortment in Different Sales Channels in Northwestern Italy 2019 Stefano Massaglia, Danielle Borra, Valentina Maria Merlino
NEW CONSUMER TARGETS TOWARDS A TRADITIONAL SPIRIT: THE CASE OF GRAPPA IN PIEDMONT (NORTHWEST ITALY)ITALY 2019 V. MERLINO, S. MASSAGLIA*, D. BORRA, V. MANTINO
Beef meat preferences of consumers from Northwest Italy: Analysis of choice attributes 2018 Merlino, V.M.; Borra, D.; Girgenti, V.; Dal Vecchio, A.; Massaglia, S.*
CONSUMER PERCEPTION OF ORGANIC BLUEBERRY LABELING IN ITALY 2018 Stefano MASSAGLIA, Valentina MERLINO, Danielle BORRA, Cristiana PEANO
Marketing strategies for animal welfare meat identification: Comparison of preferences between millennial and conventional consumers 2018 Massaglia, Stefano, Merlino, Valentina, Borra, Danielle
ITALIAN WINES IN CHINA’S E-COMMERCE MARKET: FOCUS ON PIEDMONT REGION PRODUCTS 2018 A. DAL VECCHIO, S. MASSAGLIA, V. MERLINO, D. BORRA, M. HAO
Impact of Swine Ascariasis on Feeding Costs and Revenues in Farms associated with the Italian PDOs Dry-Cured Hams Industry 2018 MASSAGLIA S., MERLINO V. , BORRA D., VERDUNA T., RENNA M., RAMBOZZI L.
Household Behavior with Respect to Meat Consumption: Differences between Households with and without Children 2017 Valentina, Merlino; Danielle, Borra; Tibor, Verduna; Stefano, Massaglia
La percezione del concetto di sostenibilità nel settore vitivinicolo 2016 Borra, Danielle; Dal Vecchio, Andrea; Lazzari, Alessio Marco; Massaglia, Stefano; Viberti, Andrea
Incidenza dell'ascaridiosi suina sui costi di alimentazione e sulla PLV aziendale: dati preliminari 2015 Merlino, V.; Massaglia, S.; Verduna, T.; Borra, D.; Rambozzi, L.
Il consumatore europeo e il benessere animale. Indagine di Slow Food sui consumi e le abitudini di acquisto della carne in funzione della percezione dell'animal welfare 2015 Borra, Danielle; Tarantola, Martina; Massaglia, Stefano; Merlino, Valentina; Marelli, Beatrice; Andrea Dal Vecchio
Materiali e metodi 2015 Borra, Danielle; Marelli, Beatrice; Massaglia, Stefano; Merlino, Valentina; Tarantola, Martina
Il campione 2015 Borra, Danielle; Marelli, Beatrice; Merlino, Valentina; Tarantola, Martina
Mostrati risultati da 21 a 40 di 109
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile