MOSCA, Fabrizio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 10.633
NA - Nord America 3.048
AS - Asia 934
SA - Sud America 147
AF - Africa 101
OC - Oceania 66
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 14.938
Nazione #
IT - Italia 7.363
US - Stati Uniti d'America 2.826
RO - Romania 522
GB - Regno Unito 515
FR - Francia 444
DE - Germania 386
IE - Irlanda 261
SE - Svezia 260
CN - Cina 235
CA - Canada 167
UA - Ucraina 116
FI - Finlandia 105
IN - India 105
PL - Polonia 103
VN - Vietnam 96
SG - Singapore 91
CH - Svizzera 88
NL - Olanda 75
KR - Corea 65
PE - Perù 63
AU - Australia 58
BE - Belgio 50
ES - Italia 45
PH - Filippine 43
ID - Indonesia 41
PT - Portogallo 41
TR - Turchia 34
DK - Danimarca 33
MD - Moldavia 32
MA - Marocco 31
MX - Messico 29
MY - Malesia 27
RU - Federazione Russa 26
PK - Pakistan 25
JP - Giappone 24
TW - Taiwan 23
AT - Austria 22
BR - Brasile 22
HU - Ungheria 21
MC - Monaco 20
CO - Colombia 19
HK - Hong Kong 18
AE - Emirati Arabi Uniti 17
EC - Ecuador 17
IL - Israele 16
GR - Grecia 14
NO - Norvegia 14
BO - Bolivia 12
LT - Lituania 12
TH - Thailandia 12
EU - Europa 9
LK - Sri Lanka 9
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 9
SM - San Marino 9
AL - Albania 8
CZ - Repubblica Ceca 8
IR - Iran 8
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 8
ZA - Sudafrica 8
KE - Kenya 7
AR - Argentina 6
DO - Repubblica Dominicana 6
MG - Madagascar 6
NZ - Nuova Zelanda 6
TN - Tunisia 6
AZ - Azerbaigian 5
DZ - Algeria 5
GT - Guatemala 5
HR - Croazia 5
LU - Lussemburgo 5
NP - Nepal 5
TG - Togo 5
TT - Trinidad e Tobago 5
BG - Bulgaria 4
CI - Costa d'Avorio 4
EG - Egitto 4
LV - Lettonia 4
MM - Myanmar 4
MT - Malta 4
OM - Oman 4
SI - Slovenia 4
CY - Cipro 3
GN - Guinea 3
JO - Giordania 3
KZ - Kazakistan 3
LB - Libano 3
PR - Porto Rico 3
SN - Senegal 3
VE - Venezuela 3
BA - Bosnia-Erzegovina 2
BB - Barbados 2
CD - Congo 2
CL - Cile 2
FJ - Figi 2
GH - Ghana 2
MU - Mauritius 2
MZ - Mozambico 2
PY - Paraguay 2
SA - Arabia Saudita 2
SC - Seychelles 2
Totale 14.915
Città #
Milan 522
Torino 382
Rome 348
Dublin 249
Bucharest 170
Chandler 168
Turin 150
Falls Church 147
Beijing 132
Ann Arbor 115
Villeurbanne 114
Bologna 100
Houston 97
Redwood City 97
Medford 93
Montréal 91
Naples 87
Mcallen 85
Munich 79
Princeton 79
Palermo 74
Florence 69
Brescia 66
Nyköping 66
Wilmington 65
Jacksonville 63
Napoli 62
Bari 61
Ashburn 60
Pisa 59
Fairfield 58
Verona 58
Warsaw 53
Singapore 46
Woodbridge 43
Dallas 40
Lima 40
Paris 38
Dearborn 37
Hanoi 35
Seattle 33
London 31
Brasov 30
Dong Ket 30
Catania 29
Genoa 29
Mumbai 29
Venice 27
Biella 26
Genova 25
Soci 25
Cambridge 24
Chisinau 24
Ottawa 24
Padova 23
Cagliari 22
Modena 21
Toronto 21
Vicenza 21
Fremont 20
Parma 20
Cento 19
Boardman 18
Civitavecchia 18
Como 18
Iasi 18
Monza 18
Perugia 18
Asti 17
Boston 17
Duncan 17
Manchester 17
Moncalieri 17
Salerno 17
Venezia 17
Cluj-Napoca 16
Delhi 16
Frattamaggiore 16
Kuala Lumpur 16
Rho 16
Segrate 16
Sydney 16
Udine 16
Bergamo 15
Brussels 15
Casoria 15
Livorno 15
Melbourne 15
Pinerolo 15
San Giuliano Milanese 15
Bulandshahr 14
Frankfurt Am Main 14
Gent 14
Gråbo 14
Novara 14
Oxford 14
Urbino 14
Bristol 13
Budapest 13
Messina 13
Totale 5.548
Nome #
Marketing management 4.207
NUOVI MODELLI DI COMUNICAZIONE NEI SETTORI DEI BENI DI LUSSO: UN’ANALISI COMPARATA 966
Il marketing dei beni di lusso 724
Strategie nei mercati del lusso 723
Distribution Strategies in Luxury Markets: emerging trends 533
Heritage di prodotto e di marca. Modelli teorici e strumenti operativi di marketing per le imprese nei mercati globali del lusso. 527
LUXURY BRANDS AND THE ONLINE COMMUNICATION: NEW CHALLENGES IN A CHANGING CONTEXT 441
Turning Farmers into Business Partners through Value Co-Creation Projects. Insights from the Coffee Supply Chain 432
La valutazione della marca ai fini della creazione di valore 427
Circular Economy and Relationship-Based View 415
La nuova sfida del marketing: creazione di valore, nel rispetto dei valori della società 275
Developing Successful Global Strategies for Marketing Luxury Brands 270
Il marketing e le innovazioni del digitale 251
La ricerca del vantaggio competitivo nel settore automobilistico 214
Le strategie di digital marketing nei mercati dei beni ad elevato valore simbolico. 203
Opportunities and Peculiarities of the Online for Communicating Corporate Social Responsibility. A cross investigation on luxury players and consumers’ perceptions 191
Systemic Design: How to Compete by Leveraging the Value System 179
Il caso Wally Yacht 171
La valutazione degli asset intangibili: la valutazione della marca tra metodi tradizionali e metodi marketing based 164
Digital Channels And Social Media Management in Luxury Markets. 161
Communication of sustainability by Italian luxury fashion brands: A framework to qualitatively evaluate innovation and integration, in Corporate Social Responsibility in luxury Industry. 156
Managing Integrated Brand Communication Strategies in the Online Era: New Marketing Frontiers for Luxury Goods 154
Il marketing nell'attuale contesto competitivo 147
Online Communication and Italian Tourism. 122
Development strategies for international distribution in luxury industry 120
Digital marketing e consumatori dei musei: il caso piemontese 116
Social commerce and luxury market: an exploratory study 111
International Development Strategies of Luxury-goods Players in China 110
Analisi delle performance delle aziende familiari e non familiari nel settore manifatturiero piemontese 109
Cultural Assets. New opportunities for the Region 107
Digital channels and distribution in luxury market 107
Stone Island: tra innovazione e crescita. 102
Value co-creation for resilient supply chains: a cross-country study in the coffee industry 101
SME and Sustainability. A Managerial Model to Enhance Relationships and Interactions Between Different Local Actors of the Territory 99
Marketing 4.0: le sfide della multicanalità. Atti 16ª SIM Conference 2019 96
Paradoxes and strategies in social enterprises’ dual logics enactment: A csQCA between Italy and the United Kingdom 93
Marketing Management 86
Last Marketing Communication Challenges in Luxury Brand Markets: a Comparative Analisys 86
TOWARD LUXURY BRANDS AND THEIR ONLINE COMMUNICATION: A STUDY OVER PLAYERS EFFORTS AND THEIR SOCIAL ENGAGEMENT 85
Managing and Evaluating the Corporate Brand: A Model Suggestion Through the Case Analysis 81
Facebook and Twitter, social networks for culture. An investigation on museums. 78
Customers’ judgments and misjudgments of corporate responsibility communication: A cross-country investigation of the effects on confidence and trust within the banking sector 76
Judgements and Misjudgements of CR Communication: Customers Perception Over Banking Industry in Italy and the UK 70
The Evolution of CSR: An Integrated Approach. 70
Investigating the Impact of Luxury Brands' Traditional and Digital Contents on Customer-Based Brand Equity 69
Le sinergie di marketing nel settore dei beni di lusso 68
Il caso Arnoldo Mondatori Editore: la gestione della variabile distribuzione nell'editoria libraria 67
Old and New Distribution Channels in the Luxury Sector 64
Identità, innovazione e impatto dell'aziendalismo italiano - Dentro l'economia digitale 64
Stone Island: Product Innovation and Market Positioning as Drivers of Value Creation 63
Product concept ed heritage per i beni ad elevato valore simbolico 61
Gestione strategica e marketing 61
Preface to Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods 59
Le strategie di distribuzione dei beni ad elevato valore simbolico 57
Value co-creation with corporate and brand heritage in the luxury industry: marketing approaches and practices for family and non-family businesses 55
Sviluppo internazionale e variabili macro e microambientali 54
Managing Integrated Brand Communication Strategies in the Online Era 54
Market-Driven Management in Fashion and Luxury Industries 52
Aspetti strategici della qualità totale nei servizi 50
Il caso Harvard University 50
Verso un'ipotesi di modello di comunicazione integrata per le Food Start Up come creazione di valore e capitale reputazionale del territorio 50
Caso centro velico Caprera 49
CASI ED ESPERIENZE DI MARKETING 45
Il caso Salt Lake City 2002 e le prospettive per Torino 2006 44
Il caso Garrone 42
How could well-being-centred business strategies increase competitiveness and innovation among luxury firms? 42
Le strategie di marketing nei mercati dei beni ad elevato valore simbolico 39
Rapporto sulle sinergie di marketing nelle operazioni di integrazione tra imprese 30
Overture de "Integrated Corporate Social Responsibility" 29
Il Marketing Concept ed il ruolo del marketing manager 18
The Evolution of Distribution in the Luxury Sector: From Single to Omni-Channel 9
Heritage Communication on Social Media in the Luxury Brand Market: The 4-H Factors Framework 1
Totale 15.302
Categoria #
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Totale 29.185


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.606 0 54 108 176 110 93 183 152 178 216 176 160
2020/20212.530 164 282 358 185 244 133 191 127 206 223 170 247
2021/20222.516 85 164 161 215 217 172 261 180 222 181 394 264
2022/20232.429 177 126 103 205 194 356 285 260 196 149 210 168
2023/20242.153 180 180 188 178 172 139 203 197 68 166 254 228
2024/2025168 150 18 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 15.302